Kategoriler
Genel

Korona Günlerinde Esnaf/Çalışan

Dünya genelinde yaşadığımız salgın bu dönemde çalışan, çalışmak zorunda kalan insanları nasıl etkiledi?.Bunu bir market çalışanı ile yaptığımız röportaj’da inceleyeceğiz.

Öncelikle benimle röportaj yapmayı kabul ettiğiniz için teşekkür ederim.Sorularıma geçmeden önce kendinizi tanıtır mısınız?

Öncelikle teşekkür ederim beni böyle bir röportaja kattığınız için. Ben Ömer Altundal. Market çalışanıyım, 32 yaşındayım, üniversite mezunuyum, bekarım, ailemle yaşıyorum.

İlk önce şöyle bir sorudan başlamak istiyorum. Böyle zor bir dönemde neden çalışıyorsunuz?

– Çünkü çalışmak zorundayım ve eğer bu zor dönemde çalışmazsam işten çıkarılma ihtimalim var. İşten çıkarılırsam bu zorlu günler bitince iş bulmam daha da zor olacak.

Peki işe gidip gelmek sizi korkutuyor mu?

-Evet çünkü, dışarıda bir virüs var ve biz dışarı çıkıyoruz yani benim yerimde olan herkes korkar ki korkmalılar da. Virüs hem bana zarar verecek hem de aileme bu beni çok korkutuyor.

Markette COVID-19 tedbirlerine uyuyor musunuz?

-Ben kendi adıma konuşayım uyuyorum.Ama uymayanları da gördüm ve bazen uyardığım da oluyor. Ama çoğunlukla herkes farkındalık gösteriyor. Gerek müşteriler gerekse çalışanlar olarak herkes durumun ciddiyetinin farkında bence.

Gün içinde çok müşteriniz oluyor mu?

-Çok oluyor. Yeni gelen bir mal o gün içerisinde bitiyor. En çok tükenen mallar arasında makarnalar, kağıt peçeteler, uzun süre dayanacak ürünler çok çabuk bitiyor.

Market içerisinde bu virüsten nasıl korunuyorsunuz?

-Maske, eldiven takıyoruz. İnsanlara ve birbirimize 1 metreyi geçmeyecek şekilde yaklaşmıyoruz.

Ailenizden size karşı işe gitme diye karşı çıkan insanlar var mı?

-Tabi ki var özellikle de annem çok karşı çıkıyor ve haklı da ama yapacak bir şey yok gitmek zorundayım nasıl ki sağlık çalışanları bu dönemde işlerine gidiyorsa biz de gitmek zorundayız çünkü halk ile ilgileniyoruz onların ihtiyaçlarını gidermeye çalışıyoruz.

Pekala sorularımı yanıtladığınız için tekrar teşekkür ederim..Sağlıcakla kalın.

Yorum bırakın